خانواده ی پاد
 
every things you need
 
 
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

 

آی‌پاد
2010 iPod Range.png
خانواده آی‌پاد از راست به چپ: آی‌پاد تاچ، آی‌پاد کلاسیک، آی‌پاد نانو، آی‌پاد شافل
سازنده اپل
نوع دستگاه پخش کننده همراه موسیقی ‎(Portable media player) MP4
اولین عرضه ۲۳ اکتبر۲۰۰۱ برابر یکم مهر ۱۳۸۰
خدمات آن لاین آی تیونز و اپ استور
میزان فروش بیش از ۲۴۰ میلیون دستگاه تا ژانویه ۲۰۱۰
وب‌گاه ipod.com

آی‌پاد (به انگلیسی: iPod) نام دستگاه پخش صوتی دیجیتال شرکت اپل است که برای نخستین بار در۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شده‌است. آی‌پاد محبوب‌ترین دستگاه پخش موسیقی دیجیتال همراه است بطوریکه در فوریه سال ۲۰۰۷ بیش از ۷۳ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده بود.

این دستگاه ابتدا با برخورد سرد ناظران روبه رو شد اما به سرعت بدل به یکی از مهم‌ترین محصولات شرکتاپل گشت، افتتاح فروشگاه موسیقی، عرضه نرم‌افزار آی تیونز و سازگاری با سیستم‌عامل ويندوز مایکروسافت عواملی بودند که سکوی جست اصلی آی پاد را ساختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آی‌پاد مینی

این نوع آیپاد دیگر تولید نمی‌شود.

نسخه اول در ششمژانویه۲۰۰۳ و با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه شد و در ۲۳ فوریه۲۰۰۵ نسخه دوم با عمر باتری و حافظه بیشتر به بازار آمد.

نسخه اول در ۵ رنگ نقره‌ای، طلایی، صورتی، آبی و سبز عرضه شد و در نسخه دوم رنگ طلایی به علت عدم استقبال حذف شد.

این آی پاد از حافظه میکرودرایو استفاده می‌کند، عمر باتری در نسخه اول ۸ ساعت و در نسخه دوم ۱۸ ساعت است، دارای صفحه نمایش ۱٫۷ اینچی است و ۱۰۲ گرم وزن دارد.


آی‌پاد مینی از طریق درگاه‌های
فایروایر (FireWire) و یواس‌بی ۲ (USB 2) به کامپیوتر متصل می‌شد.

 

 

آی‌پاد شافل

این آی پاد از حافظه فلش دو گیگابایت استفاده می‌کند، عمر باتری ۱۵ ساعت است، این مدل فاقد صفحه نمایش البته نمایشگر میزان باتری در پشت دستگاه تعبیه شده و ۱۲٫۵ گرم وزن دارد.

آی‌پاد شافل از طریق USB ۲ به کامپیوتر متصل می‌شود

 

آی‌پاد نانو

آی‌پاد نانو در سپتامبر ۲۰۰۵ به عنوان جایگزینی برای آی‌پاد مینی معرفی شد. نانو بجز پخش موسیقی، قابلیت نمایش تصاویر را نیز دارد. در سپتامبر۲۰۰۶ نسخه جدید این دستگاه با شفافیت بیشتر صفحه نمایش عرضه شد.

این آی پاد از حافظه فلش با ظرفیت‌های ۸ و ۱۶ گیگابایت بهره می‌گیرد. عمر باتری در نسخه نسل ۶ یک شبانه روز است. این مدل دارای صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی TFT رنگی است و ۲۱٫۱ گرم وزن دارد. نسل ششم نانو دارای صفحه مولتی تاچ است.

آی‌پاد نانو از طریق USB ۲ به کامپیوتر متصل می‌شود.

 

 

آی‌پاد تاچ

آی‌پاد تاچ

این آی‌پاد شباهت زیادی به آی‌فون اپل دارد و در سه مدل ۸ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این ایپاد تاچ جدید دارای پردازنده A۴ اپل به قدرت ۱ گیگا هرتز می‌باشد و ٢٥٦ مگابايت رم دارد. در حال حاضر این ایپاد با فیرمور ٥ به بازار عرضه می‌گردد.

از دیگر قابلیت‌های این آیپاد WiFi، Bluetooth، قابلیت فیلمبرداری HD، مکان یاب، مکالمه تصویری و صفحه شبکه‌ای مولتی تاچ است.

ضخامت آن ۷٫۲ میلیمتر است. و دارای دوربین هست که با آن می‌توانید عکس و فیلم با کیفیت HD بگیرید و و دوربین جلو که با ان به تماس ویدیویی می‌پردازید. این نوع آی پاد که به عنوان نسل چهارم آی پاد شناخته شده در مدل‌های ۸ و ۳۲ و ۶۴ گیگ با قیمت‌های 199$ و299$ و399$ { دلار} عرضه می‌گردد.


 

 

آی پاد کلاسیک

آی پاد کلاسیک

خصوصیت این آیپاد حافظه ۱۶۰ گیگابایتی (به اندازه چهل هزار آهنگ) آن است. عمر باتری آن برای پخش موسیقی ۳۶ ساعت و ضخامت آن ۱۰٫۵ mm است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید